Feb 19, 2011

Yala ! nashii 1 kilo lamb madaghout kami da sampai

 Melepaskan geram selepas seharian berhempas pulas study test cyto.. jadi apa lagikan? malam tu kami ke restoran Zam-zam, syeksyen 9 Shah Alam. Makan nashii arab da...

Besar punyee! haha


 Suasana dibahagian dalam restoran..

Kami bujang, so kami pilih duduk luar. Berangin je & sambil lepak2..

 Yala ! nashii 1 kilo lamb madaghout kami da sampai.. cepat2 lapar nie..

Kami order 1 kilo ayam & 1 kilo kambing. Jimat! 

RM 35 - 1 kilo madaghout ( kambing )
RM30  -                         1 kilo ayam.

 Lapan orang makan, alhamdulillah kenyang gila! average sorang makan RM 8 je ! termasuk air baru RM 12 sorang ! haha mesti korang pelikkan ? temuilah kami, kami ada jalan penyelesaiannya =)

 Bertimbun! aik kambing tertimbus.

 Antara geng2 jalan sambil melahap ! haha..

7 comments:

RIAN said...

ape rase makan kambing ? h0ho,

SweetSyaza said...

macam nak teraiii pi makan kat situ je..
b4 dis dgr2 cite je....

Fariduddin El-Islam said...

Rian: rasa dia macam bau ketiak kambing la hehe.. sedap geler ! rugi tak rasa.. tapi dulu masa aku makan kat Mekah lain sikit rasanya, lagi sedap. Maybe diaorang pakai minyak zaitun pure.

Fariduddin El-Islam said...

sweetsyaza: try jer.. if ramai, better amik 1 kilo je, lagi jimat. Kalau single plate for lambd kabsah rm 15..plus air maybe dalam rm 5..

1 kilo madaghout tu rasanya macam nasi arab kat seri petaling. Tapi kat sana mahal, sepingan rm 35..

Fariduddin El-Islam said...

sweetsyaza: kat seri petaling tu bukan 1 kilo tau yg harga rm 35, tapi sorang makan punya harga.. hehe mybe tempat die exklusif skit..

Ifti Larina said...

belanje! haha

Fariduddin El-Islam said...

ok xde hal..