Apr 25, 2015

ridoma ruang Fred Omar berkarya


ridoma ruang Fred Omar berkarya. Sisi lain dalam hidup. Meneliti hamparan alam sang Maha Pencipta. Diamati baik-baik sampai menyusuk sanubari. -Idea| Art.

Khazanah tersimpan bukan milik Karun selamanya. Menterjemah kreativiti dari otak ke tangan, mencorak dunia tanpa paksaan. Bebas. Dunia bebeza di mata anak ini. -Kreatif| Masterpiece.

Air yang baik air yang mengalir (remaja proaktif), air yang disekat tetap mengalir (cabaran ditempuhi). 







Apr 15, 2015

Square Rice

From the Founder of Shawlaris

 Square scarf-end curves.

malaysian rice , nasi , squarerice , shawlaris , ridoma
 Excellent material for lovelies satisfaction.

malaysian rice , nasi , squarerice , shawlaris , ridoma
Masterpiece.











Apr 8, 2015

Rahsia rambut segar berhijab

Rambut dan kulit kepala sentiasa segar walaupun berhijab


Rahsia rambut bertahun-tahun segar walaupun berhijab? inilah pengalaman mereka sekeluarga. Tambahnya lagi anak bongsu mereka yang dulu mempunyai masalah rambut bercabang dan sering berbau hapak kini telah pulih sepenuhnya.


Cerita ni, cerita kelmarin... member mintak tolong share khasiat produk yang dah banyak membantu mereka sekeluarga. Ok aku tolong k.. asalkan GST diserap. Lagipun benda yang aku nak bagitahu ni elok untuk orang rumah. Istimewa untuk kaum hawa yang mementingkan penjagaan mahkota.

#rambutsegarberhijab , #GST , #shawl , #tudunglabuh , #wideshawl , #muslimahootd , #muslimahfashion
#rambutsegarberhijab

Gel penyegar rambut. Selesa dan wangi. Serta berkhasiat untuk rambut dengan ectract lidah buaya. Sesuai bagi yang bertudung mahupun tidak bertudung. Klik untuk maklumat lanjut , whatsapp 013 340 2790 atau tinggalkan pertanyaan anda di ruangan komen ini. Harga sebotol RM70.00.


credit: agendasemasa




Mar 21, 2015

Hudud is not yours

Credit: ismaweb

Ntah-lah. Don't know what happen to her. Speechless. Something wrong somewhere with some 'Melayu'.

 Many people who didn't study Islam, but keep talking about Islam. If you don't know, then tutup mulut-lah. Simple.

Hudud is Allah's Law, not yours. Ar Rahman:1-4

(Allah) Most Gracious! (1)
 It is He Who has taught the Qur'an. (2)
 He has created man. (3)
 He has taught him speech (and intelligence). (4)

Hudud in Kelantan was a dream come true? Oh man... syukurlah hang lulus belajaq sampai boleh cakap omputih. Itu pun atas rahmat Dia. May Allah bless you.










Mar 20, 2015

GSTea-lah

Tea , GSTEA , Malaysia govement
Teh Tarik is not a problem,
 but GS Tea is a problem.
 Satu kali tarik, tak turun-turun.

Today i've a story. When I was walking along the street looking for barang dapuq, I decided singgah sat kat warung Pak Mat, pekena teh segelas. It seems like too many people were discussing about a new menu of tea. You know what? it is a 6% GS-Tea lol..

 A new menu of tea for Malaysian. Some says the flavor's kurang manis or kelat. Depending on what type of economy class your are. Upper, middle or lower class type of economy background. Meaning to say, you orang senang, no hal-lah. Tapi kalau you orang susah, naik sepuluh sen pun sudah rasa mahu gugur jantung-lah!

 Layman dilemma, they actually don't know what are they talking about. Some says, iaya..ini hari banyak panas-lah, GST lagi panas bla bla bla.. What ?! does the GST issues significantly effect the weather? of course not! lol..

 GST is just a GST. Ten sen increase, Ten sen decrease, millions of ringgit loss. Sampai mati pun tak habis cerita-lah. Just dont give up to live-lah.. 



Credit: dykl & haziqsalleh