Dec 15, 2010

Santapan otak




Mamat di atas ini, mengayuh basikal pada waktu ?

a) pagi
b) petang

7 comments:

yanadaniel said...

jawapan tak tahu... hehe... sbb blm nampak gambar... :)

yanadaniel said...

Farid: sajer laa nak kenakan orang suruh memikir gambar cemnie... haha org lidi comel kalau ikut rembang matahari waktu senja... agaklaa... :)

Fariduddin El-Islam said...

salah !haha jawapannya pagi..sebab masa sy snap pic ni tiba2 je matahari naik, langit serta merta jadi warna cokelat & burung suka suki terbang memenuhi kehendak komposisi mata lensa ! cuba lagi... =)

PhotoGraphic said...

akak pilih dua-dua..haha!
selamat..selamat..hehe

yanadaniel said...

Faris dah post N3 cter Adam N Mimi tapi cter tur bertukar tajuk kay...
http://yanadaniel.blogspot.com/2010/12/anugerah-terindah.html
Kawan2 pon saper yang rajin baca laa... nak komen pon blh... :)

♥yana♥daniel♥ said...

farid sorry wrong spell plak ur name...

Fariduddin El-Islam said...

untuk semua: adoyai cane korang leh tau jawapan ni ek...takpe2 aku try lagi.

yana: its ok. nti sy baca ya. jum semua ke blog yana