Mar 3, 2011

Electronic cigarette

 Salam.. Korang salah seorang penyumbang setia cukai rokok untuk kerajaan Malaysia ? haha jom cuba electronic cigarette paling moden di abad ini !...(bukan keluaran khas cik doraemon ya..)

 Rokok ini ringkas, tiada sebarang asap, tidak ada mengandungi tar, karbon monosida, atau sebarang bahan kimia yang boleh menyebabkan kanser !


Komponen yang terdapat dalam  electronic cigarette. Angaran harga: Rm 150 ke atas..

 Dari segi rasa ntah la (Sebab aku tidak merokok ! haha..). Ada yang cakap tidak berapa sedap. Setidak-tidaknya, rokok elektronik boleh dijadikan bahan alternatif untuk dihisap.  

12 comments:

Dr Love said...

salah satu mekanisme teknologi terkini.yg penting azam kuat dari diri sndiri. good entry

Fariduddin El-Islam said...

hehe tp aku xisap pon.. cuma sian kat abah aku coz suke sangat isap rokok gulung..

zirconia said...

ada gak kawan yg nak berhenti merokok nak beli rokok elektronik nie. tapi mahal kan. huhuh

Fariduddin El-Islam said...

yup mahal. semahal niat yang baik tu..

زركشي خليلي said...

mai sebatang...

Fariduddin El-Islam said...

dugaan org blaja agama...bawak bersabaq na

zazaw said...

pehh
gila gempak teknologi sekarang

Fariduddin El-Islam said...

haha inilah senjata musuh Islam..tp siapa sangka senjata makan tuan?

IftiMonstaa said...

kikiki. ade jugak cm gini

Fariduddin El-Islam said...

eh apa tak de plak...

misSbLurRy said...

rasa dia mcm shisha gak...sbb setiap puntung rokok tue ade perisa.....menjimatkan?ntah dr segi mana ntah sbb setiap putung rm 1..

klo byk hisap..cepat perisa habis...

tp dr segi kesihatan...idk..wooo

Fariduddin El-Islam said...

missblurry: amboi da rasa ke ni? siap tau rasa lg..hehe