May 1, 2011

Salah nyangkung ?

Haha mula-mula, aku rase kelakar gila ! korang pernah alami ? konpem korang semua pernah mengalami dilema duduk @ nyangkung masa mula-mula belajar hendak membuang air dengan mangkuk tandas jenis ni !


 Terima kasih Syazwan Jaafar, aku tertarik menarik kau memang debom dengan diskusi di FB. Cis ! tak patut betul korang yang masih meneruskan cara membuang sebegini, silap-silap hari bulan rabit punggung korang ! haha..

Korang rasa kan, bagaimana boleh terjadinya dilema seperti ini ? haha..

10 comments:

HonEyBuNNy said...

hehe...

maloo lak nak cakap..

pernah la jugak masa time budak2 dulu..haha..

nak tergelak ada...

ridoma said...

honey bunny: hehe nsb baik mse budak2 dulu..

Sham said...

salam kenal bro...

aku tak lehla jamban duduk ni...mr tah1 segan nak keluar...

ridoma said...

sham: haha btul2.. jamban nyangkung jgk sdp kan ?

Kdg alasan orang pelapik mangkuk tandas kurang bersih la, duduk kurang dpt feel la or jamban nyankung lg senang nak teran la.. Mcm2 hehe..

Lagipun kan, jamban duduk susah nak buang air style sunnah nabi muhammad SAW.

Jieha kriesha said...

hahha mcm terase je..first tyme mule2 pki tndas jnis ni..huhu.. mmng wt cm kat ats tuh..haha.. :D
time budak2..haha.. tringat lagy,,,

Fariduddin El-Islam said...

jieha kriesha: yeke ni zaman budak2.. haha =P

syAzAnA said...

masa zaman jahililliah dulu ar. hahaha

kaizen said...

jamban nyangkung gak best!!!

ridoma said...

syazana: haha kantoi

ridoma said...

kaizen: yes! nyangkung gak terbaek !! tp mat saleh tak suka pakai sebab dieorang tak boleh nyangkung..