Mar 29, 2012

Run boy, run (3.0)


Ridoma: Assalamualaikum.. 
Black 1: Wass.. Eh siapa di luar ?!
Ridoma: Aku. Siapa lagi pula malam-malam ini beginikan..
Black 1: Kurang ajar ! Nah hamik Sepakan Mentadak Mentadok aku nih !
Ridoma: Silakan.. haha tak kena. Rasakan pula Sepakan Lidi aku nih !
Black 1: Adoi..

Ridoma: Hai, korang sedang buat apa ? Khusyuk bebenor..
Black 2: Buat apa la.. Ceh berdebah !
Ridoma: Hamik kau Lambungan Hana Cik Timah aku nih !
Black 2: Adoi tollllong..!

Black 3: Ceh ada hati mahu buat onar di sini ! Makan kau kerusi aku nih !
Ridoma: Silaplah bang oi.. Kau ingat muka aku skema, kau senang-senang boleh bagi aku makan kerusi kau itu ?
 Hamik Penerajang Senandung Malam aku nih. Hah bermalamlah kau sepuas-puasnya !
Black 3: Adoi..

Ridoma: Amboi bersunguh-sungguhnya berlatih !
 Pusinglah belakang, pandang aku yang hensem ini. Rasakan Sepakan Lidi aku nih !
Black 4 & 5: Hah !? Siapa pul.. Adoi.. !
Black 5: Hey Black, apahal kau hempap perut aku ?
 Bentan urat tulang belakang aku, kau tahu tak !?
Black 4: Aku tak sengajalah.. lepas kena penerajang dia, aku terus tercampak. Terpaksalah buat-buat koma kalau tak mahu berlawan lagi.

Black 6: Hey berani kau pukul budak-budak aku !?
Ridoma: Eh apa tak berani pulak !?
 Kau daripada tadi aku tengok sibuk tendang punching beg tu. Sudah-sudah le..
Black 6: Ceh jangan banyak bunyi lagi. Terimalah Terkam Harimau aku ni, yeeeha~
Ridoma: Ha ! aku elak~ Haha..
Black 6: Alamak ter-over jump ! Adoi..

Black 7: Jadi kaulah yang buat kecoh di bawah tadi ?
Ridoma: Yelah, siapa lagi. Hamik ni Tendangan Tiada Tandingan aku nih !
Black 7: Silaplah.. Hang tak cukup kenal aku lagi.
 Bruce Lee tu pak aku tau tak ! Rasakan Belitan Separuh Maut nih.
Ridoma: Hukhuk.. Tercekik aku !
 Kurang asam jawa punya anak Bruce Lee ! Siaplah kau !
Black 7: Silakan..
Ridoma: Hamik kau Tumbukan Bertalu nih.
Black 7: Hmm tak heran pon.. Aku tak goyang.
Ridoma: Oh yeah ? Nah rasakan Sepakan Jurus Pak Hang Pon Tak Sempat Belajaq !
Black 7: Adoi..!
Ridoma: Akhirnya.. Mana bos kau ?!

6 comments:

keri ikhwan said...

fuh.. pakai flash ke? jgn kata pakai ps je? animasi orng lidi yg ohsem

ridoma said...

keri ikhwan: Pakai PS je.. hehe..

eLLa n aLia said...

cayalah..

ridoma said...

ella: terima kasih

eLLa n aLia said...

wow, kelab blogger malaya post entri ni lah.. atau, ko admin kelab tu?

ridoma said...

=)