Jun 24, 2012

ridoma homemade chocolate 10.0


Assalamualaikum, hi kawan-kawan.. lama sudah jari jemari aku tak beraksi di sini. Kebetulan terserempak dengan korang kat sini, apa kata aku kongsikan dengan korang cerita ridoma chocolicious minggu ini =)


Inilah hasil berkarya dengan coklat aku untuk hari jadi adif 18 Jun lalu. 100% diperbuat daripada cokelat. daripada bekas sampailah ke cokelat kecil-kecil.


Meriah, penuh warna-warni menghiasi kotak cokelat. Apa mahu, ambil sahaja. Semua ada untuk para tetamu yang hadir di majlis hari jadinya.

Mr. mickey tikus..


5 comments:

Anonymous said...

Nk order utk hantaran bole?-lina tm.

ridoma said...

Bole puan. Kol sy terus atau sms 013 3402790.

ahyat pelukis said...

Wahh, coklat home made mmg kegemaran saya!

ridoma said...

ahyat pelukis : Coklat ni memang menarik, tak rugi cuba. Jika berminat, boleh PM saya terus di fb ridoma atau sms 013-3402790

Yumida said...

cantik hiasan kotak cokelat tu...nak gigitttt..hehe
follower ke 859