Apr 15, 2011

Sejak daripada entri, Yala nashii arab !

 Yes ! lega. Sabtu 16 April, hari terakhir test aku untuk semester ni ! setelah sekian lama aku dan geng terpaksa mengadapnya hampir dua bulan ( test bermula dan belarutan setiap minggu semenjak daripada entri aku pasal Yala nashii arab !  di Restoran Zam-Zam, Shah Alam pada 19 Febuari lalu. Itu pun kalau korang perasan aku tulis pasal entri tulah-kan..).




 Mana tidaknya, ntah kenapa tiba-tiba sahaja semester kali ini ada 24 test ( best tau ambil course ni, untuk pasca SPM cepat apply haha.. pomot2 ! ).

 Mencanak aku dibuatnya ! habis study week aku terusik sikit ( sehari je pun..). Cis ! mana boleh.. sepatutnya time ni aku meluangkan masa berhibernisasi sorang-sorang di rumah ! haha ( puas ! haha gila aku dibuatnya ).

 Apa sekalipun, misi aku 20-29 April ni adalah meletupkan kepala aku dengan segala buku yang ada. 

 Sedang aku seronok bercerita dalam coretan kali ni, tiba-tiba aku terasa lapar. Harap maklong ya, inilah kehidupan orang bujang di rumah sewa. Segalanya terbatas. Gods limited, when it closed haha.. harapkan itu je le.. ( ce teka, ce teka.. kihkih )

 Tidak ada ubat untuk menghilangkan lapar di perut, melainkan memejamkan mata yang cepet ni ! ZZZzzz..

 Oppp ! nanti sekejap ! ada bunga untuk yang sudi meluangkan masa membaca entri malam ni..

   @->----- Mmmuah wangiee.. =)

No comments: