Feb 28, 2012

BalQis the series

" Balqis, awak dah siapkan cerita bersiri kanak-kanak tu ?"

" Sudah hantar pun Cik Loli.."

" Oh ya ? mereka tahu ke awak boleh bercakap dengan.."

" Eh Qis cepat ! tengok ni."

" Masha Allah, kenapa terjerit-jerit ni ? tak boleh tengok saya senang sikit di dapur ni.."


" Subahanallah.. tak sangka, cantik juga ya bila berada dalam TV"

" Ceh mula la tu.. masuk bakul, angkat sendiri nampak ?"

" Eh tak lah. Memuji ciptaan Nya hehe.."


" Jangan lupa bacakan untuk saya sebelum tidur ya ?"

" Baiklah Cik Loli..err "

1 comment:

Sam Banjamin said...

main kat channel mana ni dik oi... nak tengok jugak... serious teruja ni...

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/02/mimpi-basah.html

jom singgah... ade issue menarik dari sam banjamin..