Jan 1, 2012

SALAM: Shah Alam Rivers & Trees for life 2011.

Inilah nama programnya dan telah dirasmikan oleh YB Datuk Bandar Shah Alam.
 Yeeha.. gua join tanam pokok ! haha gilo.. naik golap kulit aku ni hah. Dari pagi berjemur sampai ke tengah hari.

 Demi semangat sukarelawan, aku dan semua ahli terlibat bertungkus lumus menanam anak-anak pokok di seksyen 7 Shah Alam dengan penuh kasih sayang. Barulah gemuk-gemukkan pokok air tangan aku kan ? hehe..

 Aku baru sahaja terlibat dengan program Yayasan Salam dalam kerja-kerja komuniti. Rasanya tidak sampai 3 program lagi.

 Bagi aku, NGO seperti ini menarik dan sangat bagus untuk sesiapa sahaja yang gemar menyumbang tenaga tulang empat keratnya untuk masyarakat terutamanya golongan remaja. Wang ringgit atau penghargaan bukanlah segala-galanya. 

Sebilangan ahli Yayasan Salam yang sudi menabur bakti demi kesejahteraan generasi akan datang di Shah Alam.

No comments: