Jan 3, 2012

Teknologi kita lagi hebat daripada z!0n!s.


 Siapa sangka teknologi kita jauh lebih hebat daripada negara-negara yang tidak lekang dengan aktiviti ketenteraanya. Kebolehan kita menyediakan kekuatan pertahanan telah berjaya membuka mata pemimpin pertahanan negara mereka.

 Dalam satu forum berkaitan di Iran, seorang panel mendedahkan kekuatan Jet pejuang !sre@l yang dapat diterbangkan tanpa pilot dalam kempen pembunuhan umat Islam besar-besaran. Namun tidak semena-mena, bangkit seorang peserta berasal daripada Lubnan yang pernah menuntut di UIA, lalu mencelah " Malaysia mempunyai jet pejuang lebih maju daripada !sre@l".

 Hujah peserta forum tersebut telah menyebabkan semua yang hadir terkesima mendegarnya. Rata-rata teruja ingin tahu rahsia ini. Sebarang bentuk kebolehan luar biasa dalam bidang teknologi ketenteraan yang di miliki, sebaiknya ingin dikongsi bersama untuk kepentingan umah.


 Sudah lama z!0n!s berdebah menzalimi umat Islam secara terang-terangan. Penindasan serta pembunuhan berlaku berleluasa, bukan isu di Palestin semata bahkan seluruh dunia Islam yang direncana secara halus dengan izin sekutu rapatnya, Amerika Syarikat. Mana mungkin terus berlaku, kita tidak sepatutnya tunduk kepada mereka lagi !

 " Jika jet pejuang !sre@l tanpa pilot, tapi di Malaysia jetnya tanpa enjin", tambahnya lagi kepada peserta yang setia mendengar ulasanya sejak tadi.

 Maka bergegarlah seluruh dewan, di penuhi gelak besar para peserta forum tersebut. 



Kredit: Chomeini
Pss: Enjoy comedy article.

1 comment:

hawiz said...

hihih...style!..lawak3..